Vzdrževanje

Pogodbeno FSMA vzdrževanje (Full Service Maintance Agreement)

Pri podjetju PANNA d.o.o. smo posebej specializirani za t.i. pogodbeno vzdrževanje FSMA.

Prvi smo v Sloveniji pred skoraj 15 leti predstavili pogodbeno vzdrževanje biroopreme in produkcijske opreme, do danes smo pogdobeni model izpopolnili do potankosti. Samo vzdrževanje vključuje VSE od potrošnih in rezervnih materialov, do dela tehnikov. Brez drobnega tiska, brez izjem. Z drugimi besedami; gre za vzdrževanje po dejansko opravljenih izpisih z vključeno kompletno storitvijo in podaljšano garancijo. Največja prednost in tudi edinstvenost tovrstnega sistema vzdrževanja je transparentnost in predvidljivost stroškov. PANNA d.o.o. ponuja svojim kupcem v višjem pisarniškem okolju ter produkcijskem okolju optimalni model vzdrževanja na način popolnega vzdrževanje (Full Service Maintainance Agreement – FSMA) za produkte znamk Xerox in Brother.

ZAKAJ SE ODLOČITI ZA POGODBENO VZDRŽEVANJE?

Predstavljamo nekaj najpogostejših razlogov oz. prednosti, za odločitev za vzdrževanje po modelu popolnega vzdrževanja (FSMA):

  • predvidljivost stroškov neodvisno od barvne pokritosti odtisov;
  • plačilo po dejansko opravljenih odtisih;
  • denarna sredstva niso vezana v zalogo potrošnih materialov (vse je vključeno v ceni odtis);
  • priroitetna obravnava in izredno kratki odzivni časi;
  • zagotovljeni originalni potrošni material in rezervni deli;
  • popolna garancija za celotno dobo vzdrževanja;
  • možnost brezplačne nadomestne opreme v primeru daljših popravil;
  • možnost izrednih dežurstev tudi izven uradnega delovenga časa;
  • konstanost cen za celotno obdobje pogodbe.

VRHUNSKA OPREMA POTREBUJE VRHUNSKO VZDRŽEVANJE

Ker zahtevate najboljše, ste se odločili za nakup vrhunske IT in biro opreme. Logična odločitev. Da bi vaša oprema čim dlje brezhibno delovala, priporočamo, da z nami sklenete vzdrževalno pogodbo, s katero zagotavljamo učinkovito tehnično pomoč, redno strokovno vzdrževanje in izvrstne servisne storitve z izredno kratkimi odzivnimi časi in roki za popravilo. Nadomestna oprema za čas popravila je sestavni del vzdrževalne pogodbe.

Vzdrževanje izvajajo izključno tehniki certificirani za določeno opremo, ki so za posamezno področje posebej izšolani in so pridobili vse potrebne certifikate principalov. Servisiranje poteka skladno s predpisi proizvajalcev, vsi nadomestni deli pa so originalni, prav tako celoten potrošni material. Za opravljeno delo na področju servisnih storitev dosegamo v najvišje ocene.

Obenem je oprema, ki “dela” za vaše podjetje, izredno dragocena, zato kot napredno podjetje ne boste tvegali, da bi ta zaradi nevzdrževanja lahko morda na lepem odpovedala. Da o morebitnem strošku servisiranja, ki bi pri tem nastal, niti ne govorimo. Poleg navedenega reden stik z nami vsekakor omogoča, da boste med prvimi neposredno od strokovnjakov izvedeli za vse novosti in trende s področij IT-ja, računalniške periferije in biro opreme.

PRILAGODLJIVOST

Poizkušamo se kar se najbolj da prilagoditi vašim zahtevam in posebnostim vašega posla z pogodbami o vzdrževanju. Cenovna politka je prilagojena tržnim razmeram po potrebi vsebinski in cenovni del prilagodimo naravi dela ter samim količinam izpisov.
Pri vzdrževanju opreme uporabljamo najnovejša orodja in sisteme nadzora delovanja. Le-tako lahko večino težav odpravimo takoj tudi na daljavo.

Za vse dodatne informacije se prosimo obrnite na vodjo tehničnega oddelka g. Ivo Jemec, na telefonsko številko 01 300 10 00 ali preko elektronske pošte ivo.jemec@panna.si. Z veseljem vam bomo posredovali željene informacije.

Klasično vzdrževanje

Klasično ali t.i. “Time & Material” vzdrževanje je oblika vzdrževanja in podpora, ki je najbolj razširjena predvsem pri opremi nižjega ranga.

Vzdrževanje pri tovrstnem modelu poteka po potrebi oz. po naročilu stranke (npr. ob zastoju in okvari aparata). Stroje vzdržujemo skladno s predpisanimi normativi proizvajalcev. Servisni poseg oz. intervencijo plača stranka po veljavnem ceniku, po dejansko opravljenem delu, porabljenem materialu (rezervni deli, potoršni material…) in opravljeni poti.

Tudi pri tovrstnem vzdrževanju uporabljamo izključno originalne rezervne dele in potrošne materiale. Na vse naše storitve in vgrajene dele dajemo predpisano jamstvo in garancijo skladno z zahtevami proizvajalca.
Tovrstno vzdrževanje je primerno za manj zahtevna okolja, kjer je količina opravljenih odtisov majhna.

Podjetje PANNA d.o.o. ima za večino aktualnih strojev rezervne dele in potrošne materiale na zalogi. V primeru dlje trajajočih popravil nudimo tudi strankam pri klasičnemu vzdrževanju možnost izjemno ugodnega najema nadomestnega stroja za čas popravila. Stranka plača dogovorjeno najemnino in dejansko opravljene odtise na stroju.

Vsem strankam zagotavljamo nemoteno dobavo vseh potrošnih materialov in medijev.

Poleg neposrednega vzdrževanja nudimo tudi ostale posredne storitve, kot so izobraževanje uporabnikov za uporabo opreme, integriranje opreme v obstoječe IT sisteme, prilagajanje opreme za posebne potrebe uporabnikov ipd.
Preverite našo ponudbo in kvaliteto storitve. Verjamemo, da boste prijetno presenečeni.

Pri vzdrževanju opreme uporabljamo najnovejša orodja in sisteme nadzora delovanja. Le-tako lahko večino težav odpravimo takoj tudi na daljavo.

Za vse dodatne informacije se prosimo obrnite na vodjo tehničnega oddelka g. Ivo Jemec, na telefonsko številko 01 300 10 00 ali preko elektronske pošte ivo.jemec@panna.si. Z veseljem vam bomo posredovali željene informacije.

Video zanimivosti

Epson

Xerox

Develop

Scroll to Top