O nas

Podjetje Panna d.o.o. je dolgoletni pooblaščeni prodajno servisni center blagovnih znamk Epson, Xerox in Develop. Začetki delovanja segajo v leto 1994.

Smo strokovnjaki pri kreiranju in upravljanju z dokumenti, svoje poslovne aktivnosti usmerjamo v napredna pisarniška okolja (zahtevne mrežne rešitve tiskanja, skeniranja, arhiviranja, optimizacija in upravljanje s tiskom) in zahtevna grafična okolja (digitalni tisk, design studiji).

Svojo bogato ponudbo produktov in rešitev zaokrožujemo tudi s priznanimi blagovnimi znamkami kot so Kodak, Neopost, Jansen Display, Samsung, Apple, Dahle, Dell, LG in programskimi rešitvami PaperCut, SafeQ, Pritnshop Mail, Kofax, Abby.

Zaupanje svojih strank opravičujemo z nenehnim vlaganjem v znanje in nove tehnologije, kar nam omogoča, da smo vedno korak pred konkurenco na področju poprodajne podpore in vzdrževanja. Kar nam potrjujejo tudi principali z vsakoletnimi ocenjevanji.

Potrditev uspešnosti sodelovanja je bilo večletno, zaporedno uvrščanje podjetja Panna d.o.o. med slovenske poslovne gazele, to je med 500 najhitreje rastočih podjetij v Sloveniji. Poslovno odličnost in status zaupanja vrednega podjetja pa nam že vrsto let potrjuje tudi mednarodna bonitetna hiša Bisnode z izdajo najvišje bonitetne ocene AAA.

10-panna-kombi
15-untitled_1-b0fb48671179ae98-1

Svojo družbeno odgovornost udejanjamo na več področjih. Pri svojem poslovanju upoštevamo stroge ekološke standarde, kot sponzor ali donator podpiramo projekte slovenskih osnovnih in srednjih šol kot tudi fakultet, aktivno podpiramo tudi kulturne projekte kot tudi najrazličnejše športne prireditve (golf, tenis, kajakaštvo, itd.).

Upravljanje s storitvami tiskanja – MPS (Managed Print Services)

Storitev MPS združuje svetovanje, strojno in programsko opremo, izvajanje in upravljanje procesov upravljanja tiskalniške flote podjetja. Cilj je na podlagi natančnih dejstev in podatkov definirati optimalne okolje tako z vidika strojne opreme kot tudi z vidika optimizacije procesov tiskanja.

Ekipa podjetja PANNA d.o.o., ki se ukvarja z izvajanjem storitev upravljanja tiska (MPS) je v letu 2016 opravila zahteven postopek akreditacije korporacije XEROX. Prav tako pri izvajanju MPS storitev pa se uporabljajo vsa najnovejša orodja in oprema korporacij EPSON, DEVELOP (KONICA MINOLTA) in XEROX ter PAPERCUT. S tako širokim naborom orodij in rešitev lahko zagotovimo merljive pozitivne rezultate.

Zagotavljamo skrbno izvajanje vseh korakov in procedur MPS storitev na najvišjem nivoju in v skladu z kriteriji korporacij EPSON, DEVELOP in XEROX, ki trenutno veljajo kot najbolje ocenjeni MPS pristop na trgu.

Konstantno izobraževanje in sprejemanje novih standardov je omogoča, da podjetje PANNA d.o.o. nudi vedno najmodernejše in najbolj optimalne rešitve, ki jih v danem trenutku trg premore.

Fokus MPS koncepta temelji je na štirih osnovnih procesih optimizacije:

  • Optimizacija flote: primerna velikost flote glede na dejanske potrebe, zagotavlje optimalne t.j. uravnotežene stroške lastništva opreme (TCO) in minimalni vpliv na okolje.
  • Optimizacija procesov: analiza vseh uporabniških procesov z namenom povečanja produktivnosti, predvsem z implementacijami naročniku prilagojenih rešitev.
  • Optimizacija financ: možnost nakupa, najema oz. prilagojenega financiranja opreme, ter možnost različnih vrst in načinov vzdrževanja prilagojenih potrebam naročnikov.
  • Optimizacija varnosti: implementacija prilagojenih rešitev nadzora kakor tudi zagotovitev najvišjih varnostnih zahtev z namenom zagotavljanja varnostne politike naročnika.

MPS pristop sestavljajo v grobem štirje koraki:

1. Ocena dejanskega stanja
S pomočjo naprednih orodij hitro in točno zajamemo dejansko stanje t.j.: stanje samih naprav, vrste poslovnih procesov, način dela, količina dela, trenutne stroške.

2. Svetovanje in priprava rešitev
Glede na zbrane podatke in posneto stanje s pomočjo namenskih orodij pripravimo predlog optimizacije katero skupaj z naročnikom še dokončno prilagodimo in dodelamo.

3. Implementacija
Na podlagi sprejete predloga optimizacije začenmo tudi z dejansko implementacijo rešitev. To zajema namestitev nove opreme, po potrebi relokacijo obstoječe opreme, namestitev in prilagoditev vseh programskih rešitev zajetih v sprejetem predlogu optimizacije.

4. Upravljanje in nadzor
Celotna flota tiskalniških in multifunkcijskih naprav se vključi v t.i. aktivni sistem nadzora. Sistem omogoča konstantni nadzor delovanja naprav (stanje števcev, stanje potrošnih materialov, samodejno sporočanje o morebitnih napakah delovanja naprav, proaktivno delovanje tehničnega osebja) tako razbremenimo naročnika (navadno IT oddelek) z administracijskimi opravili (poročanje števcev, naročanje materialov, sporočanje napak…) ter z proaktivnim delovanjem zagotovimo najvišjo kokakovost storitev vzdrževanja saj dejansko zmanjšamo čas okvar na absolutni minimum.

Pošljite
povpraševanje

Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli rešitev, ki bo ustrezala vašim potrebam in željam!