- Kolarjeva ulica 45a, 1000 Ljubljana
- E: info@panna.si
- T: +386 1 300 10 00
- F: +386 1 300 10 02
MPS – upravljanje s tiskom
Upravljanje s storitvami tiskanja - MPS (Managed Print Services)
Storitev MPS združuje svetovanje, strojno in programsko opremo, izvajanje in upravljanje procesov upravljanja tiskalniške flote podjetja. Cilj je na podlagi natančnih dejstev in podatkov definirati optimalne okolje tako z vidika strojne opreme kot tudi z vidika optimizacije procesov tiskanja.
Ekipa podjetja PANNA d.o.o., ki se ukvarja z izvajanjem storitev upravljanja tiska (MPS) je v letu 2016 opravila zahteven postopek akreditacje korporacije XEROX. Prav tako pri izvajanju MPS storitev pa se uporabljajo vsa najnovejša orodja in oprema korporacij EPSON, DEVELOP (KONICA MINOLTA) in XEROX ter PAPERCUT. S tako širokim naborom orodij in rešitev lahko zagotovimo merljive pozitivne rezultate.
Zaagotavljamo skrbno izvajanje vseh korakov in procedur MPS storitev na najvišjem nivoju in v skladu z kriteriji korporacij EPSON, DEVELOP in XEROX, ki trentuno veljajo kot najbolje ocenjeni MPS pristop na trgu.
Konstantno izobraževanje in sprejemanje novih standardov je omogoča, da podjetje PANNA d.o.o. nudi vedno najmodernejše in najbolj optimalne rešitve, ki jih v danem trenutku trg premore.
MPS pristop sestavljajo v grobem štirje koraki:
Fokus MPS koncepta temelji je na štirih osnovnih procesih optimizacije:
- Optimizacija flote: primerna velikost flote glede na dejanske potrebe, zagotavlje optimalne t.j. uravnotežene stroške lastništva opreme (TCO) in minimalni vpliv na okolje.
- Optimizacija procesov: analiza vseh uporabniških procesov z namenom povečanja produktivnosti, predvsem z implementacijami naročniku prilagojenih rešitev.
- Optimizacija financ: možnost nakupa, najema oz. prilagojenega financiranja opreme, ter možnost različnih vrst in načinov vzdrževanja prilagojenih potrebam naročnikov.
- Optimizacija varnosti: implementacija prilagojenih rešitev nadzora kakor tudi zagotovitev najvišjih varnostnih zahtev z namenom zagotavljanja varnostne politike naročnika.
Ocena dejanskega stanja
Svetovanje in priprava rešitev
Implementacija
Upravljanje in nadzor
VISOKA STROKOVNOST
Konstantno izobraževanje
zaposlenih, podprto s certifikati.
TRADICIJA
Uspešno delujemo od leta 1994.
SKRB ZA STRANKE
Najbolje ocenjeni servisni center
in tehnična podpora.
VZDRŽEVANJE OPREME
Različni modeli vzdrževanja,
prilagojeni potrebam strank.
KONTAKTIRAJTE NAS
- info@panna.si
- +386 1 300 10 00
- +386 1 300 10 02
-
Kolarjeva ulica 45a
1000 Ljubljana
DELOVNI ČAS
Ponedeljek – petek: od 8:00h do 16:00h
Sobota, nedelje in praznike: ZAPRTO
STRUKTURA STRANI
DRUŽBENA OMREŽJA
© 2021 PANNA d.o.o. družba informacijskih tehnologij | Spletni piškotki | Pogoji poslovanja