Epson Print Admin

NAJBOLJŠA IZBIRA ZA VSA PODJETJA

Epson Print Admin je programska oprema namenjenja nadzoru nad tiskanjem z vašimi Epson multifunkcijskimi napravami in tiskalniki.

Dodatne informacije

Opis

Prevzemite nadzor in optimizirajte

Prevzemite nadzor nad tiskanjem in enostavno optimizirajte tiskalniška opravila v vašem podjetju, zmanjšate stroške in vpliv na okolje. Epson Print Admin je strežniška rešitev, ki ustvarja varno okolje za tiskanje, skeniranje in kopiranje z avtentikacijo uporabnika z bralniki kartic, prijavami / gesli in kodami PIN. Ponuja tudi dodatne funkcije, kot so „skeniraj in mi pošlji“, obvestila o izobraževanju uporabnikov in izboljšana administrativna orodja, ki zagotavljajo povečanje produktivnosti, doseganje okoljskih ciljev in učinkovitosti. Epson Print Admin vključuje vse funkcije, ki jih potrebujete za spremljanje in zmanjšanje uporabe tiskanja ter za zagotavlja, da varni ali zaupni dokumenti ne ostanejo v napravah.

 

 

Preizkusite brezplačno

Vse ugodnosti programa za nadzor tiskanja EPA lahko brezplačno uporabljate brez časovnih omejitev in na največ dveh napravah. Če kupite več naprav, preprosto kupite dodatne licence.

Za več informacij nam pošljite povpraševanje.

Enostavno upravljanje

Epson Print Admin preko spletnega vmesnika ponuja urejanje naprednih nastavitev funkcij tiskanja, kopiranja in skeniranja. Enostaven za dostop in uporabo vam omogoča hitro optimizacijo tiskalnikške flote.

 

Enostavna integracija

EPA omogoča nemoteno integracijo v vašo trenutno informacijsko infrastrukturo, ne glede na to, ali vaš sistem temelji na LDAP ali ne.

Varna uporaba naprave

Preverjanje pristnosti uporabniškega profila ščiti pred nepooblaščeno uporabo vaših naprav in ustvarja varno okolje za tiskanje, skeniranje in kopiranje. Zaposleni se identificirajo z brezstičnimi ID izkaznicami, vpišejo poverilnice za prijavo ali PIN kodo.

Povečajte produktivnost

Uporabniške vmesnike v združljivih napravah prilagodite določenim profilom zaposlenih, tako da porabijo manj časa za iskanje pravih funkcij in več časa za dokončanje stvari. Funkcija »optično preberi in mi pošlji« na primer poveča produktivnost, tako da pošlje e-poštno sporočilo s skeniranim dokumentom, z dotikom na gumb, ki je prilagojen prijavljenemu uporabniku.

Zmanjšajte odpadke

Dokumenti se natisnejo šele, ko uporabnik sprosti opravilo v združljivi napravi. To odpravlja najpogostejši vzrok odpadkov pri tisku – pozabljivost – in hkrati povečuje varnost.

Izobražujte zaposlene

Omogočeno je nastaviti obvestila za izobraževanje uporabnikov o odgovornem tiskanju. Tako lahko odvrnete uporabnike od nepotrebnega ali potratnega barvnega tiskanja pri ustvarjanju tiskalniških opravil.

Nadzor in spremljanje stroškov

Z vgrajenimi pravili o prihranku stroškov, ki jih je mogoče aktivirati v nekaj sekundah, in možnostjo ustvarjanja pravil, specifičnih za tiskalno okolje, vam Epson Print Admin daje popoln nadzor. Lahko celo ustvarite prilagojena poročila za izvedbo določenih analiz ali pa izbirate med široko paleto načinov poročanja, da najbolje prikažete svoje podatke.

 

Prihranite denar in zmanjšajte vpliv na okolje

Odstranite kopice papirja, ki ležijo okoli tiskalnikov, zahvaljujoč enostavni izbiri, katere dokumente je treba natisniti – dokumenti sledijo uporabnikom do tiskalnika. Vsako pravilo lahko povzroči, da se obvestilo pošlje lastniku tiskalnega opravila – na primer to obvestilo je preprost način za izobraževanje uporabnikov o odgovornem vedenju pri tiskanju velikih barvnih dokumentov, na primer. Organizacije lahko sledijo in dodelijo stroške storitev tiskanja, skeniranja in kopiranja po proračunskem središču ali odjemalcu – EPA sledi in poroča o računskih kodah, vnesenih v večnamensko napravo, za lažje računovodstvo in sledenje. Skrbniki lahko nastavijo računske kode, ki organizacijam omogočajo upravljanje in sledenje stroškov uporabnikom, oddelkom, projektom in stroškovnim mestom.


POŠLJI BREZPLAČNO POVPRAŠEVANJE

Vaše podatke bomo uporabljali izključno za namen, za katerega smo pridobili vašo privolitev. Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Od prejemanja sporočil se lahko kadarkoli odjavite tako, da pošljete sporočilo na e-naslov: info@panna.si z naslovom Odjava. Po obdelavi zahteve za odjavo vam bo PANNA d.o.o. prenehal pošiljati vsebine, od katerih ste se odjavili. Podrobnosti o odjavi, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si preberite v Pravnih obvestilih.