Prijava

Prijava

 
 
 

Registracija

 
 
 

Pisarniški material

V podjetju Panna bomo poskrbeli, da boste imeli pisarniški material vedno na zalogi

Pisarniški material je pomemben element vsake pisarne, pa naj bo na videz še tako nepomemben. Zaposlenim olajšuje delo, s tem pa skrbi, da delo poteka organizirano ter produktivno. Elementov pisarniškega materiala je zelo veliko, zato je odločitev, kaj je potrebno imeti na zalogi, odvisna od vsakega posameznega podjetja. Navkljub temu, da dandanes tehnologija čedalje bolj prevzema naše vsakdanje življenje, se v večini pisarn še vedno porabi veliko materiala, ki obsega papir, pisala, sponke, kuverte in registratorje. Vabimo vas torej, da si ogledate našo ponudbo ter naročite želeni pisarniški material za vaše podjetje!

V naši ponudbi se vedno nahaja ogromno kvalitetnih produktov po ugodni ceni. Registrirajte se na naši strani ter si zagotovite zanesljivo, hitro ter odzivno storitev dobave pisarniškega materiala. Ne pozabite si ogledati tudi drugih storitev, ki jih nudimo našim uporabnikom. Slednje namreč obsegajo celostno ponudbo dobave strojne in programske opreme ter vseh ostalih materialov, nujnih za uspešno poslovanje. Vse to na enem samem mestu. Našim strankam nudimo tudi servis, vzdrževanje in podporo na daljavo, ki je dostopna v vsakem trenutku. Pisarniški material lahko preprosto naročite kar v naši spletni trgovini, izbrana dostavna služba pa ga bo dostavila v roku enega delovnega dne.

Pisarniški material

Kakšne izdelke potrebuje vaše podjetje?

V naši spletni trgovini smo ves material in opremo razdelili na pregledne podkategorije, v katerih se nahajajo izdelki, ki so si na način uporabe podobni.

V kategoriji za pisanje, risanje ter popravljanje boste tako našli različna pisala, korekturna sredstva, ravnila, metre ter ostale potrebščine za tehnično risanje. Seveda nobena pisarna ne bo popolna brez zadostne količine papirja, etiket, blokov, poslovnih knjig ter registratorjev. Za urejanje dokumentov, njihovo arhiviranje ter splošno organizacijo boste potrebovali različne mape, registre, odlagališča, kartoteke, pa tudi barvne trakove za lažjo preglednost in različne kuverte. Za nemoteno delovanje vaših tiskalnikov boste potrebovali tudi ustrezne tonerje in črnila. Za neuničljivost ter zaščito pomembnih dokumentov bo poskrbel plastifikator, ki bo slednje enostavno ter hitro plastificiral. Pozabili nismo niti na izdelke za enostavno pakiranje ter pošiljanje in pisarniški material za spenjanje, luknjanje, lepljenje ter rezanje. Namizna LED lučka bo poskrbela za dobro osvetljenost delovne mize, kar je še posebej pomembno za pisarniške delavce, ki večino svojega časa preživijo na računalniku. V kategoriji postrežba boste našli vse, kar potrebujete za lepo urejeno pisarniško kuhinjo, na voljo pa je tudi veliko čistil s katerimi boste lahko svoje delovno okolje ohranjali čisto ter pospravljeno.

Še nekaj smernic, da vam bo pisarniški material odlično služil prav vsak dan

  • Material, ki ga uporabljate vsakodnevno (pisala, ravnilo, škarje, selotejp in papir), postavite na dostopno mesto, ki ga zlahka dosežete. Morda ga shranite v vrhnji predal pod mizo, ali pa si zanj omislite posebno škatlo. Na ta način boste prihranili velik del svojega časa, saj vam predmetov ne bo potrebno iskati. Pazite le, da jih po uporabi vedno vrnete na enako mesto.
  • Predmete ter material, ki ga uporabljate redkeje, pospravite v omaro. Na ta način se boste izognili zmedi na delovni mizi, s tem pa se lažje osredotočili na tekoče delo. Nepospravljena delovna miza ter razmetan pisarniški material vam lahko povzročita dodaten stres z iskanjem izgubljenih dokumentov in predmetov. Vsekakor se je na dano delovno nalogo v pospravljenem delovnem okolju, kjer vse stoji na svojem mestu, tudi veliko lažje osredotočiti.
  • Vedno imejte ob sebi listek osnovnih potrebščin, ki jih potrebujete. Dopolnjujte ga sproti ter opravite ponovno naročilo, še preden izbranega izdelka popolnoma zmanjka. Če se z vodenjem tovrstnega seznama ne želite ukvarjati, bo zadostovalo tudi mesečno pregledovanje materiala. Najverjetneje si ne želite, da v vašem faksu zmanjka papirja ravno med pošiljanjem pomembnega sporočila.
  • Vsake nekaj mesecev oz. po potrebi, si oglejte tudi stroške pisarniškega materiala. Si morda ustvarjate prevelike zaloge določenega izdelka, ki se nato kopičijo po omarah? Bi morda lahko izbrali cenejši izdelek, ki bi prav tako opravil enako nalogo? Seveda je kakovost na prvem mestu, vseeno pa lahko z majhnimi spremembami prihranite kar nekaj denarja. Naj omenimo še, da lahko veliko financ preprosto prihranite že z nakupom večjih količin. Namesto, da naročate posamezne izdelke, jih naslednjič naročite v kompletu.
material za pisarno

V podjetju Panna d.o.o. skrbimo, da je pisarniški material vedno na zalogi v zadostni količini. Za udobje nakupovanja skrbimo s hitrim odzivnim časom ter odlično dostavno službo. Nakup preko spleta vam tako, poleg boljših cen, omogoča tudi večjo izbiro, nižanje finančnih izdatkov, preglednost izdelkov ter njihovo primerjavo. Na ta način se boste izognili utrujajoči vožnji v trgovino, iskanju stvari, ki jih potrebujete ter gnečam, ki nastanejo tako v trgovini, kot tudi na cestah. Na ta način boste prihranili še veliko časa, ki ga lahko odslej uporabite v boljše namene.

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o naših novostih / nasvetih in ugodnostih!

 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.