Prijava

Prijava

 
 
 

Registracija

 
 
 

Multimedia

Multimedia
 
  • 12.07.2017

    Svetujemo: Ali potrebujem akcijsko kamero in kakšno?

    Začetna moda akcijskih kamer, ki jo je začel GoPro, se je nekoliko umirila in zdaj lahko trezno pogledamo na to, ali je nakup kamere za snemanje svojih (takšnih in drugačnih) podvigov sploh smiseln in če je - na kaj je pri izbiri treba biti pozoren.
     
    Več o >
  • 15.02.2017

    Posnemite profesionalen video s telefonom

    Mobilni telefon in profesionalen video v istem stavku – ali se jim je zmešalo? Ne. Tudi s pametnim mobilnikom, ki premore zmogljivo kamero, je mogoče posneti video, ki ga večina ne bo ločila od tistega, ki je bil posnet s profesionalno, več tisoč evrov vredno opremo. A pojdimo po vrsti.
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Ali video res pomaga prodajati?

    Zadnje čase se zdi, kot da je video odgovor na vsako vprašanje. Želite povečati prodajo? Predstavite izdelek tudi v video obliki! Želite bolje nagovoriti potencialne kupce? Posnemite video! Želite narediti vtis na potencialnega delodajalca? Pošljite mu svojo video predstavitev! Toda video ni čudežna bilka. Ali bo deloval, je odvisno od mnogih dejavnikov. Pomembno je, katero ciljno skupino nagovarjate, kakšen je scenarij predstavitvenega filmčka, kako je izdelan. Ne nazadnje pa je čisto možno, da se vam investicija v video nikoli ne bo povrnila. Ali še huje - s slabo video predstavitvijo si lahko naredite več škode kot koristi. Tokrat pišemo kaj, kdaj, zakaj, kako in ali sploh iti v produkcijo predstavitvenega (prodajnega) spota, kaj se izkaže za dobro in kaj ne.
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Ali lahko žepni kompakt nadomesti DSLR?

    Še nedolgo nazaj bi bilo bogokletno primerjati žepni kompakt z zrcalno-refleksno fotokamero. Pravi DSLR »verniki« še danes zmajujejo z glavo. Toda napredek v razvoju slikovnih tipal, procesiranja slike in optike je naredil svoje. Na trgu so žepni kompakti, ki se po kakovosti slike lahko kosajo z ljubiteljskim razredom zrcalno-refleksnih fotokamer.
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Brezplačne alternative za plačljive programe Adobe

    Odkar je Adobe uvedel naročniški model, ko programa ni več moč kupiti, temveč je potrebno zanj plačevati mesečno (ali letno) naročnino, odločitev za njihovo programsko opremo ni več tako samoumevna. Še posebej za uporabnike, ki z Adobeovimi programi neposredno ne služijo in tako težko upravičijo plačevanje mesečne naročnine.
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Zakaj je potrebno fotografije obdelati?

    Nič kolikokrat sem slišal »kupil sem nov, boljši fotoaparat, slike pa so slabše kot prej«. Marsikdo je namreč prepričan, da bo z nakupom zrcalnorefleksne ali brezzrcalne sistemske kamere začel delati boljše fotografije. Nakar po nakupu sledi razočaranje, saj so bile fotografije, posnete z žepnim kompaktom ali celo mobilnim telefonom, všečnejše. Bolj ostre, bolj kontrastne, bolj všečnih barv. »Kaj je zdaj to? Sem vrgel stran tisoč evrov?«
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Virtualna resničnost - modna muha ali "naslednja vroča stvar"?

    ​Virtualna resničnost je letošnja vroča tema v zabavni elektroniki in oglaševanju. Povsod se govori o njej in vsako podjetje, ki v branži kaj velja, razvija vsaj en produkt, vezan na navidezno resničnost. A kaj sploh je virtualna resničnost in za kaj je uporabna?
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Kaj morate vedeti o informacijah in zabavi v avtu

    ​Mimo so časi, ko je bilo eno najpomembnejših opravil po nakupu novega avtomobila, izbira in montaža avtoradia ter zvočnikov. Tisti, bolj zagreti, so dodali še obvezen ojačevalec in nizkotonski zvočnik, ali po domače vufer, za udarne base.
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Novo v fotografiji

    ​Fotografski navdušenci smo z zanimanjem pričakovali letošnjo Photokino in potihem upali, da se bo kateri od japonske »svete trojice« vendarle opogumil in pokazal kaj novega, zanimivega. Pa se ni. Canon, Nikon in Sony dajejo videz, kot bi se nekje zataknili in ne vedo točno, kako naprej. Medtem jih po levi in desni prehitevajo manjši, nišni igralci, ter proizvajalci pametnih mobilnikov. Ali kot je nekdo zapisal na Twitterju: Ali se Canon in Nikon zavedata, da prihaja generacija, ki je že od malega odraščala s pametnim mobilnikom?
     
    Več o >
  • 28.12.2016

    Pripravite se na ponarejanje govora

    Vsakomur je jasno, da je s sliko in videom (gibljivo sliko) možno manipulirati. Da fotomodeli v resnici nimajo tako popolne kože kot na fotografijah. Da »fotošoperji« ženskam odstranjujejo celulit. Da je možno Eifflov stolp s fotografije Pariza prestaviti na fotografijo Ljubljane. In to tako realistično, da nekdo, ki ne pozna ne Pariza ne Ljubljane, ne bi posumil, da je nekaj narobe. Če smo se v vsem tem času od leta 1988, ko je izšla prva različica Photoshopa naučili, da fotografijam ni več mogoče zaupati, nas v bodoče nekaj podobnega čaka še pri govoru.
     
    Več o >
 
PrviPrejšnji12ZadnjiVsi
 
 

Prijava na e-novice

 

Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o naših novostih / nasvetih in ugodnostih!

 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.